Friday 27 April 2012

MY HOME BAKERY

Assalamualaikum & Salam Sejahtera kpd semua yg sudi melawat blog Rizura Homemade.Blog ini adalah sebuah blog resipi dan juga blog perniagaan home-based ..Blog ni umum utk semua peringkat umur dan sgt sesuai utk yg gemar baking & cooking sbb saya nak belajar dan berkongsi ilmu dan resepi yang saya buat dgn kawan2 semua..Buat masa ni, saya hanya mengambil tempahan/order pada hujung minggu sahaja bermula hari Jumaat malam hingga Ahad malam secara pick up di beberapa lokasi..

Sbg intro,saya adalah part time baker yg mengambil tempahan pelbagai jenis makanan spt agar2, puding, cupcakes, kek dan lain2 on weekends..I'm just an amateur baker and i'm preparing myself to learn more about the world of baking.. InsyaAllah jika ada peluang,saya nak buka tempahan utk weekdays atau hari2 biasa..buat door to door delivery ke.. semoga semuanya dipermudahkan..amin

Kpd sesiapa yg nak meraikan majlis2 tertentu spt birthday, majlis pertunangan atau just nak makan2 dgn family atau kawan2 bolehla tgk2 menu2 yg saya ada dlm blog ni yer..doorgifts pun ada juga..kalau nak tanya apa2 just hubungi saya.

Kat bawah ni ada beberapa pics menu from Rizura Homemade..some of them belum buka order lagi,tapi coming soon la tu :) Menu utk order sume ada kat pricing info..boleh klik kat sebelah kanan yer..slowly saya akan upload pics yg lain2 pula k..tungguuuuuu ;)


CHOCOLATE MOIST CAKE WITH 
CHOC GANACHE + STRAWBERRIES

ASSORTED CUPCAKES
CUSTARD FRUIT TART
MINI CUSTARD FRUIT TART

PLAIN CUPCAKES

KEK PELANGI 

CHOCOLATE + WALNUTS MUFFIN

APAM WARNA WARNI
BINGKA

POPIA NESTUM

VANILLA MUFFIN

CARROT CAKE

AGAR2 TIRAMISU






JELI KELAPA

Thanks a lot for viewing..

Utk sebarang pertanyaan, emel saya di rizurahomemade@gmail.com sekiranya nak tanya tentang menu, pricing, how to order dan sebagainya..saya akan cuba balas emel2 anda dan InsyaAllah maklumat tambahan akan saya include dalam post2 akan datang k..terima kasih semua..:)

**Kesemua gambar2 dlm blog ini adalah hakmilik persendirian Rizura Homemade. Tidak dibenarkan sama sekali menggunakan gambar2 dlm blog ini dgn apa jua cara sekalipun kecuali dengan keizinan saya dengan memberi kredit kepada tuan punya blog.Sekian,terima kasih.harap maklum.


No comments:

Post a Comment